Azhar Abdullah Forex Factory




Azhar Abdullah Forex FactoryPROGRAMA KEBEBASAN KEWANGAN FOREX Dengan kecanggihan internet, urusniaga forex menjadi sangat mudah. Anda hanya perlu komputer amp internet saja. Dengan hanya membuat beberapa click sahaja, e um mampu menjana pendapatan bulanan yang jauh melebihi pendapatan tahunan anda sekarang. Jika di lihat bahawa pelaburano forex berkait rapat dengan relacao atau nisbah. Contohnya, jika ea berupaya mengandakan wang pelaburan ea maka jika anda Comercio bermodalkan USD100,000.00 anda boleh gandakan menjadi USD200,000,00 sebulan jika modal USD10,000,00 anda boleh gandakan menjadi USD20,000,00 sebulan jika modal USD1,000,00 anda boleh gandakan Menjadi US $ 2.000,00 sebulan jika modal anda USD100.00 anda boleh gandakan menjadi USD200.00 sebulan jika modal USD10.00 anda boleh gandakan menjadi USD20.00 sebulan dan begitu juga jika modal anda USD1.00 anda boleh gandakan menjadi USD2.00 . Jika kita melabur dengan jumlah yang besar maka besar pulalah pulangannya, jika kecil modalnya maka kecil jugalah pulangannya. Kedua-duanya sama sahaja hanya sebagai ratio atau nisbah. 1: 2 10:20 100: 200 1,000: 2,000 10,000: 20,000 begitulah seterusnya. Kita hanya terdaya merancang, hanya Ala Taala sahaja yang menentukan Sindrome de Kehidupan ini umpama satu perjudian. Untuk, mendapatkan, sesuatu, yang, bertharga, kita, harus, sanggup, menghadapi, mengharungi, segala, rintangan, termasuk, risiko, dalam, usaha, yang, jalankan, itu. Jika anda tidak sanggup menanggung RISIKO, maka jangan anda melakukannya. Ala tidak mengubah nasib sesuatu kaum melainkan merezca sendiri berusaha untuk mengubahnya. Begitu juga dengan pelaburan di dalam Forex. Forex bukanlah skim cepat kaya. Tetapi ia adalah skim pasti kaya jika kita benar-benar mengikuti perancangan sebagaimana Jadual diatas dengan disiplin yang tinggi dan kesabaran yang kuat. Sama-sama lah kita berusaha untuk mencapai Kebebasan Kewangan. Jadikan Orang Melayu Kaya. Pada 21 Mac 2013 iaitu comercio yang ke 16. anda akan mencapai tahap KEBEBESAN KEWANGAN dimana pada hari itu pendapatan yang anda perolehi lebih kurang R M1,301.73. Dimana lucro pada hari itu sebanyak USD839.83 akan dibahagikan kepada Dua Bahagian. Satu Bahagian iaitu USD419,91 akan dimasukkan semula kedalam Conta Modalidade dari USD 1,399.71 menjadi USD 1,819.62. Satu Bahagian lagi iaitu USD448.39 akan di keluarkan dimana jumlahnya dalam R M1,390.01. Begitulah seterusnya purata Pendapatan Anda adalah Melebihi Preco: RM $ 1.000.00 Sehari. Setiap hari malahan ianya akan bertambah setiap hari seperti yang terra de jadual di atas. Contohnya pada 29 Mac 2013. pendente e um akan mencapai sehingga R $ 6,22 sehari. Inilah yang dinamakan Kebebasan Kewangan Untuk Membuka Conta Real, Cara-Cara mendaftar sebagai Investidor de conta PAMM-Sistema Instaforex dan seterusnya cara-cara membuat pelaburkan wang anda di conta Tradutor pilihan anda, sila klik link dibawah: Di sertakan di bawah blog ini Penyata Trading Terkini Trader Account 8032205. JADILAH PELABUR YANG BIJAK DAN SELAMATRenungan Untuk Para Pelabur Perkara Yang Anda Perlu Fikirkan Sebelum Memulakan Pelaburan Akhir-akhir ini banyak pula blog, iklan, dan forum cerita pasal pelaburan, yang paling hangat pada waktu ini, pelaburan matawang (forex) dan emas. Untung ke melabur di dalam forex atau emas Ermmm8230 bergantung. Bergantung kepada berapa banyak ilmu amp kemahiran yang anda miliki. Satu perkara yang perlu difahami tentang pelaburan ialah, semua pelaburan ada risiko untung dan ruginya. Hatta pelaburan forex dan emas sekalipun, siapa kata pelaburan forex atau emas tidak akan rugi Harga emas chatice ada turun-naiknya8230begitu juga forex, nilai matawang sentiasa turun-naik. Macam saham juga. Contohnya harga emas. Cuba e a estatistica que atua em uma serie de sessoes 36 tahun kebelakangan ini. Harga emas sedang berada pada kemuncaknya pada waktu ini. Adakah harga emas akan jatuh atau akan terus naik selepas ini Tiada siapa yang tahu8230 itulah risikonya. Begitu juga dengan forex, dimana nilai sesuatu jenis matawang itu sering berubah-ubah turun dan naiknya. Tiada siapa yang tahu. Itulah risikonya. Forex merupakan satu pelaburan yang paling popular kerana pulangan keuntungannya yang tinggi. Keuntungan boleh mencapai sehingga 100 dalam masa beberapa hari sahaja. Disebabkan ini lah kebanyakan kita berlumba-lumba melabur di dalam forex dan bercita-cita untuk menjadi kaya dengan cepat sehingga kita lupa akan akibatnya. Kita lupa bahawa pelaburan forex juga berisiko tinggi apabila anda tidak mempunyai pengetahuan yang cukup. Jika ditanya pada agente Unidade Amanah. Bila masa yang sesuai untuk melabur. Mereka akan kata. SEKARANG Jika ditanya pada corretor Saham8230 bila masa yang sesuai unutuk melabur. Mereka akan kata. SEKARANG Jika ditanya pada agente Hartanah8230 bila masa yang sesuai untuk melabur8230 mereka akan kata. SEKARANG Hatta. Jika ditanya pada penganjur skim cepat kaya. Mereka akan kata. SEKARANG lah masa yang sesuai untuk melabur. Realitinya. Bila-bila masa pun adalah sesuai untuk membuat pelaburan. Bagi Saya. Unakkku, Yankee, Yankee, Yankee, ian ian ian ian........................................................................................... Situasi kewangan semasa mereka. Ramai orang yang terhegeh-hegeh mahu ikut melabur pada sesuatu tempatinstrumen setelah melilhat orang lain berjaya mengaut keuntungan yang besar pada pelaburan tersebut. Takde duit nak melabur Tak kisah. Boleh pinjam Sebab keuntungan pelaburan adalah lebih tinggi dari faedah (bunga) yang perlu dibayar. Mesti boleh cover punya8230. Perkara-perkara yang sering dilupakan dan yang sering dilakukan oleh orang ramai dalam pelaburan8230 Macam yang saya tulis diatas. Apabila sebut pasal pelaburan. Ia pasti akan ada 8220Untung8221 dan 8220Rugi8221. Jadi perlu bersedia menghadapi kedua-dua situasi tersebut, dan bukannya hanya melihat pada satu sisi sahaja. Perlu juga fikirkan tentang kerugian yang mungkin akan dialami. Jika anda tidak ada duit, ikhlas lah pada diri mengatakan 8220anda tidak ada duit pada waktu ini dan ini bukanlah masa yang sesuai untuk anda melabur8221. Melaburlah apabila anda sudah mempunyai wang lebihan. Wang lebihan yang saya maksudkan disini, ialah, wang yang sudah anda 8220tidak berapa perlukan82218230 diulangi. 8220tidak berapa perlukan8221 bukannya 8220tidak gunakan8221. Maksudnya. Wang lebihan dari dana kecemasan anda. Contohnya, Anda ada wang RM10,000. Dana kecemasan yang anda perlukan ialah RM6,000 (iaitu simpanan sebanyak RM2,000 untuk 3 bulan) Jadi, wang yang anda boleh gunakan untuk pelaburan8230 RM10,000 8211 RM6,000 (dana kesemasan) RM4,000 Ya Hanya RM4,000. Jangan melabur lebih por RM4,000. Jangan sesekali melabur jika anda masih belum mempunyai 8220Dana Kecemasan8221. Perkara ini perlu kita selalu tekankan, tidak kiralah sama ada kita ingin mula melabur atau mula berniaga. Perkara pertama yang perlu kita ada adalah ilmu. Macam mana nak dapatkan ilmu Senang je. Banyakkan membaca dan bergaul dengan mereka yang pakar. Ada satu laporan kajian yang mengatakan. Untuk kita mengetahui sesuatu perkaratopik itu, secara 8220purata8221. Kita hanya perlu baca 2 buku mengenainya. Bergantung kepada 8220info dalam buku8221 tersebut dan juga 8220tahap kefahaman8221 kita. Itulah perkara yang perlu lakukan sebelum menceburi sesuatu bidang yang baru. Contohnya, Nak berniaga di ebay. Kena baca 2 buah buku dulu pasal ebay. Nak berniaga passa malam. Kena baca 2 buah buku dulu pasal bisnes passar malam. Nak melabur dalam saham8230 kena baca 2 buah buku dulu pasal pelaburan saham. Nak melabur dalam emas8230. Kena baca 2 buah buku dulu pasal pelaburan emas. Nak melabur dalam forex8230. Kena baca 2 buah buku dulu pasal pelaburanforex. Teknik ini agak bagus dan sudah agak mencukupi untuk 8220membekalkan8221 diri kita dengan ilmu-ilmu asas tentang sesuatu perkara untuk bermula. Tak perlu nak baca banyak buku. Kalau nak tunggu baca sampai 100 buku dulu baru nak bemula. Ditakuti kita tidak akan bermula langsung nanti. Buku yang ke-3 dan seterusnya8230 boleh dibaca SELEPAS kita bermula. Ringkasnya. Kalau nak menceburi sesuatu bidang baru. Baca 2 buku dulu mengenainya. Kemudian mula buat8230 selepas dah buat. Baca lagi buku (yg ke-3). Kemudian melhora a habilidade. Kemudian, baca lagi buku lain (yg ke-4). Melhorar a habilidade de lag yang ada dan begitulah seterusnya sampai bila-bila. Jangan bermula sesuatu itu dengan hanya 8220dengar-dengar8221 cakap orang sahaja8230 biasalah. Kebanyakkan orang hanya suka menceritakan benda-benda yang menarik sahaja. Sampai disini sahaja 8230 selamat melabur dan selamat maju jaya